Vacature vanuit huis: ledenadministratie!
15-11-2023De Ledenadministratie is verantwoordelijk voor het op een zorgvuldige wijze beheren van de ledenadministratie in Lisa. Daarbij heb je regelmatig overleg met de Contributieadministratie, de Teamondersteuning, commissies en Lijncoördinatoren.
De belangrijkste activiteiten zijn:
- verwerken van aanmeldingen/afwijzingen en opzeggingen van leden;
- doorvoeren van mutaties (zoals adreswijzigingen);
- uitzetten van diverse vragen bij de betreffende commissie(s) en/of lijncoördinator(en).
Als Ledenadministratie ben je gedurende het hele jaar actief. De drukste periode zijn de maanden maart t/m juni, omdat dan de aanmeldingen en opzeggingen van de leden in Lisa worden verwerkt. Na de zomer vinden er nog wat mutaties plaats. In de wintermaanden is het relatief rustig.
Het grote voordeel van deze administratieve rol is dat je je tijd zelf kunt indelen en (digitaal) vanuit huis kunt werken. Er zijn werkinstructies beschikbaar en uiteraard word je ingewerkt.
Interesse in deze belangrijke rol?
Voel jij je aangesproken om je steentje bij te dragen, neem dan contact op met Marieke Oudenhuijsen ([email protected]) voor meer informatie.